piątek, 11 maja 2012

"Naturalna nauka języka" David Snopek

Przesympatycznego Amerykanina, nagrywającego filmy o swojej nauce języka polskiego (kamerą interrrrrrrnetową oczywiście ;) ) zna już chyba każdy językoman.

David przez ostatni czas ciężko pracował nad ebookiem, który od wczoraj dostępny jest także w wersji polskiej ! Książka jest całkowicie darmowa, David prosi jedynie o zasubskrybowanie jego bloga. Ebook dostępny jest w formacie pdf, epub oraz mobi , dzięki czemu właściciele readerów będą mogli cieszyć się nim na swoich urządzeniach :). Szczegóły w filmiku poniżej:


Ja w tej chwili zasiadam do lektury :)

9 komentarzy:

  1. dzięki za dobre wiadomości!
    ja też zamierzam latem ebook napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to bardzo ciekawe:) Mam nadzieję, że podzielisz się wrażeniami z lektury:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie, koniecznie podziel się potem wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info ;) Będę musiała pobrać i przeczytać ;) Jestem bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie, od razu wczoraj ściągnęłam i przeczytałam. Jak dla mnie dobra książka, powoli dochodziłam do podobnych wniosków dotyczących metody nauki języka, on je potwierdził. Na pewno podsunę ją mojemu bratu, wydaje mi się dobra dla wszystkich, którzy zaczynają naukę języka i nie do końca wierzą w powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że napisałaś o tym:) Z chęcią zajrzę do tego ebooka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam tego pana, ale nie wiedziałam o jego ebooku ;) na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wspomnianym ebooku planuję napisać oddzielnego posta i podzielić się wrażeniami.

    Svetophil w takim razie czekam i chętnie się zapoznam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za artykuł! Przepraszam, że tylko go zauważyłem przed chwilą. :-) Pozdrawiam serdecznie, David.

    OdpowiedzUsuń